dinsdag 25 februari 2014

Teuntje on Tour!

Deze laatste week neem ik iedere dag een pup mee op pad! Teuntje mocht als eerste met mij mee. Eerst reden we naar Sanne's Home and Flowers in Bunde. Eigenaresse Edith, helemaal honden idioot, wilde de pups graag zien en zou nog langskomen, maar met een eigen (zeer mooie bloemen/cadeauzaak) heb je het natuurlijk heel druk. Dus dacht ik als Mozes niet naar de Berg komt, dan .....

Daar werd Teuntje niet alleen door Edith verwelkomd maar ook Golden Olde Diesel en Jonge Trix (Engelse Setter) waren helemaal betovert door Teuntje. Nu moet ik ook eerlijk zeggen, ze is een plaatje.

Na aan de bloemetjes te hebben geroken ging de reis naar mijn hoogbejaarde schoonouders in Maastricht. In de aanleunwoning vond Teuntje het heel leuk, met staartje omhoog ging ze dapper alles verkennen. Mijn schoonouders vonden het een hele leuke verrassing dat ik haar eventjes had meegenomen. Haar plasje deed ze keurig buiten toen we weer verder gingen.

Omdat het zaagsel op was reden we ook nog eventjes door naar Aveve waar Teuntje uitgebreid geknuffeld werd door een van de vrijwilligers die daar werkte.

Op de terugweg naar huis viel Teuntje moe van alle indrukken in de bench in slaap. Ook thuisgekomen kroop ze lekker in op het kussen van moeders en sliep lekker verder.










Geen opmerkingen: